بزرگترین مرکز فروش پارچه لی پنبه لباس کار جدید

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • مشخصات کلی پارچه مناسب لباس کار
  • بهترین پارچه مخصوص لباس کار کدام است؟
  • قیمت پارچه لی پنبه لباس کار در بازار تهران
  • سایت فروش مستقیم پارچه لی لباس کار

پارچه لی پنبه لباس کار با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، در این مجموعه عرضه می شود. بزرگترین مرکز فروش آنلاین پارچه لباس کار، از هم اکنون جهت خرید عمده پارچه لی پنبه جدید سفارش می پذیرد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

انتخاب پارچه مناسب لباس کار، یکی از دغدغه های اساسی هر تولیدی یا سازمانی در هنگام خرید است.

این که جنس لباس کار با شرایط محیطی و البته شرایط آب و هوایی محل فعالیت پرسنل سازگاری داشته باشد، بسیار حائز اهمیت می باشد.

در این مقاله شما را با یک پارچه پرکاربرد برای تهیه لباس کار، یعنی پارچه لی پنبه آشنا می کنیم و ویژگی های آن را به طور خلاصه شرح می دهیم.

در نهایت هم می توانید پارچه لی پنبه لباس کار را با نازل ترین قیمت، از سایت فروش آنلاین پارچه خریداری نمایید.

مشخصات کلی پارچه مناسب لباس کار

با توجه به پیشرفت صنعت نساجی در زمینه تولید پارچه با جنس های متنوع و تخصصی، تنوع پارچه های لباس كار نیز زیاد است و همین تنوع ما را در انتخاب پارچه مناسب دچار سردرگمی می کند.

لباس کار یک ارگان به عنوان یکی از وسایل ایمنی و استحفاظی فردی مطرح می‌ باشد و کلیه کارکنان سازمان باید با لباس کار مخصوص در محل کارشان حضور به عمل آورند.

معمولاً لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری، دست ها و پاها را نیز در مقابل شرایط محیطی حفاظت می‌ کند.

ساده ترین شکل لباس کار یا به صورت دو تکه (بلوز شلوار یا کاپشن شلوار) یا به شکل یکسره (سرهمی) می باشد.

جنس پارچه با توجه به شرایط کار، مقاومت در برابر چروکیدگی، عدم تولید الکتریسیته ساکن و شرایط اقلیمی، فصول مختلف سال و … عمدتاً از ترکیب حدود ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر در نظر گرفته می شود.

در شرایطی هم که احتمال سوختن لباس تحت تأثیر حرارت زیاد یا ریختن پلیسه در شغل جوشکاری وجود دارد، می بایست از پارچه ای در تولید این لباس استفاده شود که ۹۰ درصد آن از پنبه باشد.

بهترین پارچه مخصوص لباس کار کدام است؟

پارچه به کار رفته در لباس کار هم می تواند از صد در صد الیاف طبیعی باشد یا تماماً از الیاف مصنوعی یا ترکیبی از هر دو.

اگر درباره مزایای الیاف طبیعی پنبه بدانید، بدیهی است که هر چقدر درصد پنبه در پارچه بالاتر باشد، آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

از طرفی درصد بالای پنبه، باعث تبادل حرارتی بدن با فضای محیط بیرون شده و به دنبال آن، فرد در حین کار تعرق کمتری می کند.

پارچه لی پنبه، نمونه ای از پارچه مناسب لباس کار است که در بسیاری از کارگاه ها و تولیدی ها جهت دوخت انواع و اقسام لباس ایمنی کار از آن استفاده می شود.

بیش از ۹۰ درصد تولیدی های لباس کار در ایران با پارچه لی پنبه لباس کار سر و کار دارند. این پارچه با کیفیت های متفاوت در وزن و ضخامت در بازار قابل خریداری است.

باید گفت که پارچه لی پنبه، ضخامت و استقامت بالاتری نسبت به سایر پارچه ها دارد. همچنین این پارچه به دلیل داشتن الیاف نخ پنبه، بسیار خنک می باشد.

این پارچه دارای انواع مختلفی است که دو نمونه از کاربردی ترین آن ها جهت تولید لباس کار موارد ذیل می باشند:

  • پارچه لی ضخیم 580 گرم لباس کار
  • پارچه لی کاغذی 330 گرم لباس کار

همانطور که از اسم و گرماژ این دو نمونه مشخص است، تفاوت عمده آن ها در بیشتر بودن ضخامت پارچه بوده که سبب افزایش مقاومت پارچه و البته کاهش خنک بودن لباس کار می شود.

پارچه لی 580 گرم دارای ضخامت بیشتری می باشد، از این رو جهت دوخت کاپشن و شلوار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی لی کاغذی بسیار نازک تر است و معمولاً برای دوخت بلوز از آن استفاده می نمایند.

بسیاری از شرکت های تولید کننده پارچه، این پارچه پرکاربرد را با کیفیت اعلا و نازل ترین قیمت تولید کرده و در حال حاضر به فروش پارچه لباس کار عمده می پردازند.

قیمت پارچه لی پنبه لباس کار در بازار تهران

با وجود ویژگی های منحصر به فرد پارچه لی پنبه که مهم ترین آن ها مقاومت بالا و خنک بودن است، این پارچه بهترین و به صرفه ترین گزینه پیش رو برای دوخت انواع البسه کار می باشد.

نکته قابل توجه این است که این پارچه ها را می توان در کارخانه تولیدی سفارشی سازی کرد.

یعنی مصرف کننده بسته به نیاز و بودجه خود، می تواند پارچه را با درصدهای مختلفی از الیاف نخ پنبه سفارش دهد که این موضوع خود یک امتیاز مثبت برای خریداران عمده پارچه می باشد.

البته گفتنی است که نحوه خرید پارچه و انتخاب یک مرکز فروش معتبر هم هنگام خرید بسیار حائز اهمیت بوده و قیمت پارچه لی لباس کار را مستقیماً تحت تأثیر قرار می دهد.

پارچه لی پنبه لباس کار


سایت فروش مستقیم پارچه لی لباس کار

بسیاری از تولیدی های لباس کار هنگام خرید عمده پارچه دچار سردرگمی می شوند.

بدون شک پارچه لی پنبه لباس کار بهترین انتخاب برای این افراد خواهد بود، چرا که علاوه بر داشتن ویژگی های لازم، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

برای تولیدی هایی که سال های زیادی است در حوزه دوخت انواع لباس کار فعالیت دارد، خرید پارچه لی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب، بسیار پیش پا افتاده می باشد.

زیرا این افراد طی چند سال تحقیق و بررسی متوجه شده اند که کدام مرکز یا تولیدی، پارچه های مرغوب ولی در عین حال قیمت مناسب را ارائه می دهد.

برای کسانی که به تازگی قدم در این راه نهاده اند، توصیه می کنیم قبل از هر چیزی راهکارهای خرید پارچه لی لباس کاری را بشناسند و به هر مرکزی اعتماد نکنند.

در این مرکز، پارچه لی مخصوص لباس کار به صورت عمده و ارزان از کارخانه های تولیدی مطرح مستقیماً به فروش می رسد.

جهت اطلاع از لیست قیمت پارچه این پارچه های اعلا، از راهنمایی مشاوران مجرب سایت می توانید استفاده کنید.

مشاورین سایت با دسترسی به عاملان فروش کارخانجات تولید کننده پارچه، ضمن فراهم کردن شرایط خرید آسان، امکان خرید عمده با قیمت درب کارخانه را برای شما تولیدی ها و خریداران عزیز فراهم می آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان