خرید عمده پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده ارزان

پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده ارزان از مراکز فروش عمده غیر حضوری ما قابل خریداری است. امکان خرید فروش فوق العاده این پارچه برای مشتریان اقصی نقاط کشور فراهم شده است.

دریافت مشاوره 09131130224 پارچه فلامنت فلامنت آستری

از زمانی که الیاف مصنوعی اختراع شده و در کارخانه های پارچه بافی به کار گرفته می شوند، تنوع پارچه ها بیشتر شده و روز به روز خانواده منسوجات بزرگ و بزرگتر می شود.

پارچه فلامنت فلامنت هم یکی از همین پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی است که خود از زیر مجموعه بزرگی برخوردار بوده و تنوع فوق العاده آن باعث شده تا موارد مصرف گوناگونی داشته و کاربرد آن محدود به چیز خاصی نشود.

مدتی است که کارخانه های تولیدی در ایران موفق شده اند با الیافی باکیفیت، پارچه های فلامنت مرغوب و درجه یک را تولید کرده و با تولیدات عالی خود بتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

ما اینجا هستیم تا در این بخش به بحث پیرامون موضوعات مختلفی راجع به پارچه فلامنت پرداخته و از موارد مصرفی که دارد صحبت کنیم.

همچنین به چندی از شیوه های خرید که زمان و هزینه کمی به خود اختصاص می دهند و مطمئناً در بازار شلوغ و همهمه این روزها مورد توجه خریداران قرار خواهد گرفت، اشاره خواهیم کرد.

اما قبل از هر چیزی، اطلاعاتی درباره پارچه فلامنت در اختیارتان قرار خواهیم داد که شاید چندان از آن مطلع نبودید و دانستن آن ها کمک می کند تا شناخت بهتری نسبت به این پارچه پیدا کنید.

پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده

همه آنچه درباره پارچه فلامنت نمی دانید

پارچه فلامنت، پارچه ای می باشد که جز الیاف فلامنت، از الیاف دیگری همچون پنبه، ویسکوز و … در ساختار آن استفاده می شود. این پارچه در گرماژ های مختلف تولید گردیده است. گرماژ در اصل همان وزن پارچه در عرض مشخص و طول یک متر می باشد که بسته به تراکم بافت و عواملی از این قبیل متغیر خواهد بود.

پارچه های فلامنت از نظر طرح دارای گونه های متنوعی هستند:

  1. پارچه فلامنت ساده
  2. پارچه فلامنت طرح دار
  3. پارچه فلامنت چهارخانه

اصولاً پارچه فلامنت در عرض های مشخصی بافته می شود که رایج ترین آن ها عبارت است از:

  • پارچه فلامنت عرض 150 سانتی متر
  • پارچه فلامنت عرض 160 سانتی متر
  • پارچه فلامنت عرض 2 متر
  • پارچه فلامنت عرض 3 متر

به این دلیل پارچه فلامنت در عرض های مختلف تولید می شود چون موارد مصرف متفاوتی دارد. تولید این پارچه در عرض های گوناگون کمک می کند تا هر کس متناسب با نوع مصرف، اقدام به خرید پارچه فلامنت کرده و میزان دور ریز و ضایعاتی های خود را تا حد ممکن کاهش دهد.

هر اندازه که درصد الیاف فلامنت در این پارچه بیشتر از الیاف پلی استر، ویسکوز، پنبه و … باشد، پارچه از لطافت و نرمی بیشتری هم برخوردار خواهد بود. پس اگر به دنبال خرید پارچه ای از جنس فلامنت بوده که داشتن زیر دست نرم و لطیف از ویژگی های مثبت آن باشد، باید پارچه هایی را با درصد بالای الیاف فلامنت انتخاب کنید.

پروسه رنگرزی و تکمیل این پارچه جالب است. در روند تولید پارچه فلامنت، ابتدا الیاف رنگ شده و در وهله بعد، الیاف وارد دستگاه های بافندگی می شود. برای همین است که پارچه های بافته شده دارای محدودیت رنگی هستند و در مقابل اگر کسی پارچه فلامنتی با رنگ متفاوت خواسته باشد، بایستی بافت پارچه با رنگ دلخواه را به کارخانه تولیدی سفارش دهد. به عبارت ساده تر می توان گفت که تولید، رنگرزی و تکمیل پارچه فلامنت امکان سفارشی شدن را خواهد داشت.

پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده


مصارف انواع پارچه فلامنت کدام است؟

متفاوت بودن عرض ها، متفاوت بودن گرماژ پارچه فلامنت، تفاوت داشتن تراکم های بافت، چاپ طرح های گوناگون، داشتن رنگبندی بسیار متنوع و مواردی از این قبیل، همه و همه نشان دهنده مصارف انواع پارچه فلامنت می باشد.

برای اینکه بیشتر و بهتر با این پارچه آشنا شوید باید بگوییم که از لحاظ موارد مصرف و کاربرد، پارچه فلامنت را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود:

  1. پارچه فلامنت پرده ای
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی
  3. پارچه فلامنت لباسی

پارچه فلامنت پرده ای، پارچه ای است که هم تار و هم پود آن را الیاف فلامنت تشکیل داده و بهترین گزینه برای قسمت زیرین پرده های دکوری و حریر می باشد و می توان به عنوان آستر از آن استفاده کرد.

پارچه های فلامنت بیمارستانی، پارچه هایی کاربردی در مراکز درمانی هستند که دوخت ملحفه، زیر انداز، رو انداز، پرده و مواردی از این قبیل به کمک این پارچه انجام می شود.

پارچه های فلامنت لباسی، مرغوب ترین نوع پارچه های فلامنت هستند که در بازار هم از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند. این پارچه ها به خاطر داشتن حالت کشسانی، گزینه خوبی برای دوخت ست های ورزشی بوده و حتی در دوخت پیراهن های کشی زنانه و دخترانه از آن استفاده زیادی می شود.

فرق نمی کند پارچه فلامنت چه کاربردهایی داشته باشد یا موارد مصرف آن چه باشد. باید گفت که در کل این پارچه دارای مشخصات و ویژگی های زیر است:

  • نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد.
  • در برابر سایش بسیار مقاوم است.
  • استحکام بالایی در برابر کشش دارد.
  • زانو نمی اندازد.
  • در هنگام شست و شو رنگ نمی دهد.
  • بعد از شست و شوهای مکرر تغییر رنگ نمی دهد.
  • در هنگام دوخت گوله نمی شود.
پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده

پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده چیست؟

در بخش قبلی که به معرفی مصارف پارچه فلامنت پرداخته شد، اولین مورد مصرفی پارچه فلامنت فلامنت، استفاده به عنوان پشت پرده ای بیان گردید.

این پارچه که از الیاف مصنوعی تولید شده و به همین خاطر در زمره پارچه های ارزان قیمت قرار می گیرد، عموماً در رنگ های سفید، شیری و نباتی به بازار عرضه می شود.

این پارچه در گرماژ 280 گرم تولید شده و تنها عرضی از آن که توسط کارخانجات تولید شده و در بازار موجود است، عرض 3 متر می باشد. به عبارت ساده تر می توان گفت که وزن هر 3 متر مربعی از این پارچه برابر با 280 گرم است که رابطه مستقیمی با ضخامت پارچه خواهد داشت. یعنی هر آنچه میزان تراکم بافت افزایش پیدا کند، وزن پارچه بیشتر شده و متقابلاً ضخامت پارچه هم همراه با افزایش خواهد بود.

عمده خریداران پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده، کارگاه های پرده دوزی می باشند که اغلب اقدام به خرید عدل این پارچه می کنند. باید گفت که پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده به صورت طاقه های 40 متری به بازار عرضه شده و خرید عدل آن که شامل 6 طاقه 40 متری و متراژ کلی 240 متر می باشد، مقرون به صرفه تر است.

این پارچه مزیت های بسیاری دارد. از قبیل:

  • تنظیم نور: با کمک این پارچه در زیر پرده ها، می توان نور محیط را تنظیم نمود و از ورود نور مستقیم خورشید به داخل محیط جلوگیری کرد.
  • جلوگیری از به هدر رفتن انرژی: انرژی های سرمایی و گرمایی در صورت عدم وجود پارچه فلامنت پشت پرده ای به هدر می روند. استفاده از این پارچه به جلوگیری از هدر رفتن انرژی ها کمک خواهد کرد.
  • حفظ حریم خصوصی: وقتی پارچه فلامنت به عنوان آستر در زیر پرده های حریر و … استفاده می شود، نه تنها جلوه زیباتری به پرده و پنجره خواهد داد، بلکه سبب حفظ حریم خصوصی هم خواهد شد.

پارچه فلامنت عرض سه متر پشت آستر

تنها پارچه های فلامنت پشت پرده نیستند که در عرض 3 متر تولید می شوند. بلکه پارچه های فلامنت بیمارستانی هم در عرض های مختلف به خصوص عرض سه متر تولید شده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می گیرند.

خوبی پارچه های فلامنت عرض سه متر این است که برای موارد استفاده مختلفی مناسب هستند و ضایعاتی که بعد از استفاده از آن ها باقی می ماند، در کمترین حالت خود قرار دارد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که هر چه متراژ طاقه و یا عدل پارچه فلامنت بیشتر باشد، قیمت آن به ازای هر متر پایین تر بوده و به همین خاطر، خرید آن مقرون به صرفه تر خواهد بود. با خرید پارچه فلامنت عرض سه متر، دست مصرف کننده باز تر بوده و می تواند در موارد مختلفی از آن استفاده نماید.

از بازار پارچه فروشی ها می توانید استعلام قیمت بگیرید و متوجه این تفاوت قیمت به ازای هر یک متر پارچه فلامنت شوید تا دریابید که منظور از خرید مقرون به صرفه چه می باشد.

پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده


از کجا پارچه فلامنت پشت پرده ای درجه یک خریداری کنم؟

وقتی قصد خرید پارچه فلامنت فلامنت پشت پرده ای، پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه فلامنت لباسی می کنید، سوالی که ممکن است سبب درگیری ذهنتان شود این است که از کجا می توانم پارچه ای درجه یک و مرغوب خریداری کنم؟

بی شک تمامی خریداران به دنبال این هستند تا خرید خود را سریع، با هزینه کم و با حداقل سختی و دردسر انجام دهند. اما به این فکر می کنند که نمی توان به هر مرکز فروشی اطمینان کرد. آن ها مدام از خود می پرسند که آیا تمامی مراکز فروش به ازای هزینه پرداختی، پارچه ای درجه یک و مرغوب در اختیار من خواهند گذاشت؟ آیا می توان به مراکز فروش اینترنتی فعال در فضای مجازی اعتماد کرد؟

در پاسخ باید گفت که این روز ها پیشرفت تکنولوژی، تاثیر زیادی بر روی شیوه های خرید فروش گذاشته است و کمک کرده راه و روش هایی آسان برای خرید پارچه یا هر محصول دیگری پیش روی شما قرار داشته باشد.

شاید تا چند سال اخیر اعتماد کردن به سایت های خرید فروش اینترنتی نظیر ما کار سختی بود. اما این روزها آنقدر این شیوه خرید فروش رواج پیدا کرده که دیگر نگرانی هایی از بابت کلاهبرداری و … به حداقل میزان خود رسیده است.

تولیدی ما در حال حاضر به عرضه پارچه های مرغوب و درجه یکی مشغول می باشد که:

  • از باکیفیت ترین مواد اولیه و الیاف بافته شده است.
  • دستگاه های به روز و پیشرفته در پروسه تولید آن نقش داشته است.
  • متخصصان حرفه ای و کار بلد پروسه تولید را اداره می کنند.
  • قواعد و قوانین کلی در پروسه تولید رعایت می شود.

پس باید گفت که از بابت کیفیت پارچه خیالتان راحت باشد. در رابطه با قیمت فروش پارچه باید گفت که پارچه های این تولیدی نسبت به هم رده های خود، دارای قیمت فروش کمتری در بازار هستند و این مسئله می تواند با چند روز تحقیق و بررسی برایتان اثبات شود.

تنها کافی است به سایت زیر نظر کارخانجات دیگر تولید کننده پارچه فلامنت فلامنت مراجعه کرده و لیست قیمت روز آن ها را بررسی نمایید. زمانی که لیست قیمت روز محصولات کارخانجات دیگر را با تولیدی ما قیاس کنید، تفاوت فاحش را به عینه مشاهده خواهید کرد و نهایتاً تصمیم به خرید پارچه فلامنت تولیدی مجموعه ما خواهید گرفت.

عمده فروشی بهترین پارچه فلامنت با قیمت ارزان

درست است که در اقصی نقاط کشور بازار پارچه فروشی وجود دارد و در آن تعداد زیادی عمده فروشی پارچه یافت می شود که طاقه یا عدل پارچه های فلامنت را در اختیار مشتری قرار می دهد. اما باید گفت که با خرید مستقیم از عمده فروشی های زیر نظر کارخانه های تولیدی، خرید با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برایتان ممکن خواهد شد.

مجموعه تولیدی ما در حال حاضر از طریق سایت اینترنتی هم به عمده فروشی انواع پارچه های فلامنت مشغول بوده و از این راه توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود بکشد.

زیرا در برخی از شهرها، نماینده فروش رسمی کارخانه تولیدی فعالیت نداشته و افراد برای خرید بهترین پارچه فلامنت با قیمت ارزان، بایستی مسافت های طولانی را پیموده و هزینه های زیادی را صرف نماید.

پس چه بهتر که با داشتن اینترنتی و سر زدن به موتور جستجوی گوگل، امکان خرید سریع و کم هزینه برایتان فراهم خواهد شد.

جدای از زمان و هزینه کمی که صرف این روش خرید می شود، شما می توانید در منزل یا محل کار خود در هر ساعاتی از شبانه روز، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

همچنین به منظور جلب رضایت بیشتر شما مشتریان عزیز، مشاوره های فروش 24 ساعته در نظر گرفته شده که یا مکتوب است و یا به صورت تلفنی انجام می شود.

مسلماً اگر تا به امروز تمایلی به ثبت سفارش اینترنتی پارچه نداشتید، با ذکر مزایا و برتری هایی که این روش خرید نسبت به روش های خرید حضوری دارد، ترغیب خواهید شد که حتی برای یکبار هم که شده، عمده فروشی های اینترنتی را برای خرید برگزینید.

خرید و قیمت پارچه فلامنت سفید
قیمت پارچه آستری فلامنت اصفهان
قیمت پارچه آستری عمده تهران
خرید پارچه پشت پرده نباتی
قیمت پارچه پشت پرده ای سفید
قیمت پارچه فلامنت فلامنت
پارچه فلامنت از کجا بخرم؟
قیمت پارچه آستری سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان