سایت خرید اینترنتی پارچه از نساجی فانوس

نساجی فانوس باکیفیت ترین پارچه های بازار را در رنگبندی و با عرض های مختلف روانه بازار می کند. برای خرید عمده پارچه برند فانوس با قیمت منصفانه،هم اکنون در وب سایت خرید اینترنتی پارچه اقدام کنید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

آشنایی با انواع پارچه های پیراهنی

می دانید که پارچه ها با توجه به جنس و الیافی که در آن ها به کار می رود، انواع و اقسام مختلفی دارند و در موارد به خصوصی به کار می روند.

پارچه های پیراهنی که در بازار دیده اید و جزو پرفروش ترین پارچه های بازار به شمار می روند، از الیاف طبیعی و پلی استر و ویسکوز تولید شده اند.

تار و پود این پارچه یک بافت منسجم و یکدست به پارچه می بخشد که در عین سادگی، زیبا و بادوام می باشد.

عرض پارچه پیراهنی معمولا 150 سانتی متر می باشد و در طاقه های 40 یا 50 متری در کارخانه بسته بندی می شوند.

یکی از عواملی که در پررونق بودن بازار فروش عمده پارچه پیراهنی موثر است، کیفیت پارچه و نوع تکمیل آن می باشد. آیا می دانید تکمیل پارچه به چه معناست؟

تکمیل مجموعه ای از عملیات است که بر روی الیاف نخ انجام می شود تا به پارچه تبدیل گردد. در واقع فرآیند تکمیل الیاف را آماده سازی کرده، یک خاصیت جدیدی در پارچه ایجاد می کند و در نهایت کیفیت آن را بهبود می بخشد.

از دیگر خصوصیات پارچه های مخصوص پیراهن، ثبات رنگ بالای آن هاست که نشان دهنده کیفیت خوب عملیات رنگرزی می باشد.

پارچه های پیراهنی به دو نوع ساده و طرحدار تقسیم می شوند و عمدتا از جنس تترون هستند.

از معروف ترین و باسابقه ترین تولید کنندگان پارچه پیراهنی در کشور می توان به کارخانه های ونوس، شمیم، فانوس، بوریا، زرنگار، آرینا و … اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید قیمت خرید عمده پارچه پیراهنی با توجه به نوع نخ مصرفی، نوع تکمیل و بافندگی کارخانه، طراحی به روز و پیشرفته پارچه، تجربه و سابقه کارخانه تولید کننده و همچنین دسترسی نزدیک‌تر به کارخانه یا عاملان فروش آن متغیر است.

در این مقاله قصد داریم شما را با تولیدات نساجی فانوس بیشتر آشنا کنیم و روش دستیابی به ارزان ترین قیمت پارچه های برند فانوس را معرفی نماییم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کارخانه نساجی فانوس

با توسعه فناوری و رونق اقتصادی کشور در چند دهه اخیر، کارخانه های بسیاری در شهرهای مختلف تاسیس شده اند که به تولید انواع پارچه می پردازند.

باید گفت که قطب نساجی کشور، استان اصفهان است که دارای کارخانجات نساجی باسابقه و خوشنام می باشد.

یکی از معتبرترین تولیدی های پارچه که در استان اصفهان واقع شده است، نساجی فانوس است که تولیدات آن جزو رده مطرح ترین و پرفروش ترین برندهای پارچه در بازار محسوب می شود.

این کارخانه با داشتن ماشین آلات مدرن نساجی و به کار گیری تیم حرفه ای و خلاق، انواع و اقسام پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می کند.

نکته ای که سبب تمایز پارچه های برند فانوس با سایر برندهای موجود در بازار شده است، بدون شک کیفیت پارچه است.

پارچه های تولیدی کارخانه فانوس دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر می باشند:

  • بافت نرم و لطیف
  • وزن سبک
  • مناسب چهار فصل
  • انعطاف پذیری بالا
  • ثبات رنگ بعد از شست و شوهای مکرر
  • ضد حساسیت
  • قیمت مقرون به صرفه

شایان ذکر است که این مشخصات ذکر شده همه نشان دهنده مرغوبیت جنس و کیفیت پارچه هستند که سبب شده تا بازار فروش پارچه های تولیدی فانوس پررونق باشد.

از محصولات نساجی فانوس در موارد بسیاری استفاده می شود برای مثال برای دوخت مانتو، پیراهن مردانه، فرم مدارس، البسه بیمارستانی، عروسک سازی، سرویس آشپزخانه، ملحفه، روتختی و غیره کاربرد دارند.

قیمت روز پارچه های برند فانوس را می توانید از طریق کارشناسان وب سایت استعلام بگیرید.

خرید اینترنتی پارچه از کارخانه فانوس

می دانید که تولیدی های انواع پوشاک، سالانه حجم انبوهی از پارچه های مختلف را خریداری می کنند و همواره برای سود آوری بیشتر و جلب رضایت مصرف کنندگان می کوشند.

برای این افراد توجه به یک سری نکات مهم، قبل از خرید عمده پارچه ضروری است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اولین نکته ای که به طور مستقیم رضایت مشتری را هدف قرار خواهد داد، کیفیت پارچه خریداری شده می باشد.

این روزها به خاطر تامین نیازهای بازار و تقاضای مصرف کنندگان، شرکت های تولیدی بسیاری در صدد تولید و عرضه انواع و اقسام پارچه بر آمده که متاسفانه تنها تعداد کمی از آن ها سابقه طولانی مدت دارند.

پس برندهای معتبر و خوشنام پارچه را که قبلا ذکر شده، تهیه نمایید.

باید گفت که قیمت عمده پارچه در سود آوری هر چه بیشتر خریدار، تاثیر به سزایی دارد.

بدیهی است فروشگاه های شهر اصفهان، محصولات تولیدی کارخانه فانوس را با قیمت ارزان تری نسبت به فروشگاه های سایر شهرها به فروش می رسانند.

همچنین اگر بتوانید پارچه را از درب کارخانه و بدون واسطه تهیه کنید، بدون شک هزینه های خود را به طرز چشمگیری کاهش خواهید داد، اما چگونه خرید عمده مستقیم از کارخانه داشته باشیم؟

به جرئت می توان گفت که این مجموعه، تنها مرکزی است به طور مستقیم محصولات تولیدی فانوس را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند و دست دلالان را از بازار خرید فروش پارچه کوتاه کرده است.

پس اولین نفری باشید که راز خرید عمده بی واسطه پارچه را می دانید و یک خرید هوشمندانه و پرسود را با ما تجربه کنید.

پس هم اکنون از طریق وب سایت، پارچه نساجی فانوس را با قیمت باورنکردنی سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان