پارچه سبز ضد وایتکس اتاق عمل تولید جدید

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • پارچه سبز ضد وایتکس اتاق عمل و مصارف آن
  • چگونه بهترین پارچه آبژاول اتاق عملی بخرم؟
  • مرکز خرید اینترنتی پارچه سبز بیمارستانی بدون واسطه

پارچه سبز ضد وایتکس اتاق عمل تولید جدید جهت دوخت گان و شان جراحی توسط این مجموعه بدون حضور هیچ واسطه ای به قیمت درب کارخانه تولید کننده ارائه می گردد.

آیا با مشخصات و ویژگی های پارچه سبز اتاق عملی آشنایی دارید؟

آیا می دانید که چگونه می ‌توان بهترین پارچه آبژاول اتاق عمل را خریداری کرد؟

آیا می دانید چه عواملی بر قیمت پارچه سبز اتاق عمل تاثیرگذار هستند؟

پیشرفت در صنعت و تکنولوژی و به خصوص در صنعت نساجی سبب شده تا انواع مختلفی از پارچه ها تولید شوند که وجود تنوع در پارچه سبب آسان تر شدن کار بسیاری از مراکز مختلف گشته است. یکی از پارچه های پرکاربرد که در حال حاضر مورد استفاده در اتاق های عمل و بیمارستان ها قرار گرفته، پارچه سبز ضد وایتکس می باشد.

در صورتی که تمایل دارید در مورد این پارچه اطلاعات بیشتری را به دست آورید و همچنین پاسخ مناسبی برای سوالات طرح شده در بالا پیدا کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید؛ زیرا تصمیم داریم بهترین مرکز خرید اینترنتی با قیمت مناسب را نیز به شما معرفی کنیم.

پارچه سبز ضد وایتکس اتاق عمل و مصارف آن

برخی از کارخانجات فعال در صنعت نساجی اقدام به تولید پارچه های بیمارستانی می کنند، به طور معمول به دلیل شستشوهای مکرر در این محیط ها اغلب پارچه های تولید شده مقاوم به آب ژاول هستند.

یعنی این پارچه ها به‌ گونه ‌ای تولید می شوند که در برابر شستشوهای متعدد کیفیت بافت و دوام خود را از دست نمی دهند و در صورت قرارگیری در برابر مواد ضدعفونی و استریل کردن نیز رنگ خود را حفظ کرده و بی ‌کیفیت نمی گردد.

اما در جهت تولید پارچه سبز ضد وایتکس اتاق عمل با استفاده کردن از حمام رنگرزی به‌صورت خمی یا راکتیو در سالن ‌های بزرگ رنگرزی و همچنین قرار دادن پارچه به صورت دوبار در معرض حوضچه های رنگی سبب می شود تا این رنگ ها ثبات بسیار بالایی پیدا کند.

در صورت شستشوی مکرر به شکل مستقیم با آب ژاول نیز کیفیت خود را از دست نمی ‌دهد؛ زیرا پارچه های اتاق عمل به هر گونه ای که مورد استفاده قرار بگیرند باید به شکل مکرر مورد شستشو باشند تا از انتقال هرگونه بیماری و آلودگی به جراحان و بیماران مختلف جلوگیری گردد.

این پارچه را با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ حدود ۲۴۰ گرم ۲۸۰ گرم تولید می نمایند و طاقه هایی که در بازار ارائه می گردد حدود ۴۰ متری آماده می شود که از ثبات رنگی بالا و مقاومت سایشی و کششی خوبی برخوردار است.

از ویژگی های خوبی که به همراه این پارچه ها وجود دارد عدم پرز و گوله گوله شدن در حین استفاده مکرر و همچنین داشتن مقاومت در برابر پارگی می باشد.

از آنجا که در محیط اتاق عمل، خون، رطوبت و آلودگی های دیگر وجود دارد این پارچه ها به صورت ضد جذب مایعات تولید می شوند؛ که به آسانی از بدن پزشک در برابر نفوذ عفونت های موجود در اتاق عمل نیز محافظت می کند.

پارچه‌ های سبز اتاق عمل موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیاد دارد که در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • در جهت تولید لباس فرم پزشکان جراح
  • برای ایجاد موانع فیزیکی در مکان های استریل و غیر استریل
  • در جهت تولید لباس برای بیماران اتاق عمل
  • برای تولید انواع شان های مورد استفاده در اتاق عمل در ابعاد مختلف و مناسب برای اندام های خاص
  • جهت تولید انواع کلاه و محافظ کفش جراحان و دستیاران آنها

به طور کلی هر پارچه ‌ای که در اتاق عمل از گان و شان جراحی گرفته تا موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند را از پارچه های سبز و مقاوم در برابر آبژاول بکار می برند.

چگونه بهترین پارچه آبژاول اتاق عملی بخرم؟

برای خرید بهترین پارچه آبژاول که لازم است که در ابتدا مشخصات و ویژگی‌ های این پارچه را به خوبی بشناسید، تا در بین تنوع محصولات در بازار بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

پس از شناسایی ویژگی ها به دنبال برندها و کارخانجات تولید کننده مطرح باشید که محصولات خود را در بالاترین سطح کیفیتی به بازار ارائه می ‌دهند.

با گذراندن این مراحل توجه داشته باشید که مراکز عرضه و فروش را انتخاب کنید که بدون حضور هیچ واسطه‌ ای به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده پارچه های مورد نظر شما را ارائه می‌ کنند.

آیا هنوز هم درگیر این چالش فکری هستید که چگونه بهترین پارچه آب ژاول اتاق عملی بخرم؟

در اینجا چند روش برای دسترسی به بهترین مراکز عرضه و فروش این محصولات اشاره می‌ کنیم که با توجه به آنها اقدام به خرید این پارچه ‌ها در کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه نمایید.

بهترین مراکز برای خرید پارچه آبژاول اتاق عملی عبارتند از:

  • خرید مستقیم از کارخانجات تولید کننده
  • مراکز پخش عمده در شهرهای مختلف
  • عمده فروشی ها و بنکداری های موجود در بازارهای بزرگ
  • سایت های آنلاین معتبر زیرنظر کارخانجات تولید کننده

مرکز خرید اینترنتی پارچه سبز بیمارستانی بدون واسطه

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی در تمام فصول سال انجام می شود و محدود به دوره زمانی خاص نیست، به همین جهت اغلب مراکز فروش پارچه سعی دارند تا این محصول را نیز ارائه دهند.

اما پیدا کردن مراکز عرضه و فروش بدون واسطه برای خریداران مزایای زیادی به دنبال دارد.

این مرکز خرید اینترنتی با عرضه پارچه سبز بیمارستانی بدون حضور واسطه ها سعی می‌ کند تا تمامی محصولات خود را از درب کارخانجات تولید کننده تهیه و ارسال نماید.

ارسال از درب کارخانه مزایای زیادی برای خریدار نهایی به دنبال دارد و با کاهش هزینه ‌های حمل و نقل اضافی می تواند تاثیر زیادی در هزینه های پرداختی توسط خریداران بگذارد.

برای خرید پارچه سبز ضد آب ژاول اتاق عملی در حجم های عمده با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط بگیرید تا پس از دریافت مشاوره به صورت کاملاً رایگان بتوانید در آسان ترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان